hercules schreef : Mensen mensen mensen, Waar zijn julie in godsnaam mee bezig[Dea] Jullie komen pas na voren in het eind van Mooizo zijn topic.Laat deze jongen met rust, en dan heb ik een nieuwtje voor jullie, want ook ik wordt van alles uitgemaakt.Bij deze daag ik jullie [profs] maar niet heus want volgens mij is Jelle ook maar 6 jaar bezig.Zolang lees ik dit forum al.En meerdere van jullie die in het begin met idiote topics kwamen.
Of niet Jelle?
Ik daag jullie uit om in het voorjaar jullie [wel mooie en beste bomen] te laten zien.Ik laat dan mijn bomen zien[nog niet getoond] Bomen van jong en puur materiaal en zal er ook een zeer oude bij zetten
Want ik ben geen praatjes maker en jullie zullen versteld staan.
Dus kom maar op profs en laat zien.En hou op met jullie hetse tegen Mooizo.Ik zie jullie in het voorjaar.
Ik hoop dat je weet dat ik echt niets tegen je heb maar ik denk dat dit het meest provocerende bericht is nadat het bekgevecht af is gelopen. Dea gaf alleen aan dat hij een fout ziet in de soort benaming. Niks ergs aan toch? En stel nou dat ie (stel dat he, want hij weet veel van bonsai en planten) het fout heeft, dan is het toch maar een klein foutje? Man man man, de wereld vergaat niet als iemand aangeeft dat iets fout of incorrect is.
En so what als Jelle 6 jaar bezig is (al weet ik niet of het zo is)! Al is ie een dag bezig. Als ie toch goede adviezen geeft en kennis beschikt waarmee die mensen helpt is het toch goed? Sommigen (ik zeg geen namen) vinden ook dat zij nog een beginner zijn aangezien zij een jaar bezig zijn, maar zij geven ook elke keer weer goede tips en adviezen. Ook aan de "gevorderde". Dan maakt het toch niet uit hoe lang ze bezig zijn met de hobby!?
En ja, sommigen kwamen met zo gezegd "idiote topics" maar zij stonden dan wel altijd open voor kritiek omdat ze de boom wouden verbeteren en dan kwam er niet van dit soort heen en weer geruzie.
Laten we nu alsjeblieft weer gewoon gaan doen met zijn alle?
Verder ben ik benieuwd naar je boom Hercules, laat het maar snel lente zijn. Ik hoop dat ze net zo mooi zijn zoals je ze prijst!
Edit: ik zie dat Leatherback mij voor was.