Mooizo, leuk dat je je bomen laat zien. D'r zitten wel een aantal aardige tussen.
Ik raad je aan om toch wel naar gasten als Marcel, Knoep, de 2 Jelles enz. te luisteren, want ze weten prima waar ze het over hebben, en hun bomen laten dat naar mijn mening goed zien.
Toen ik hier voor het eerst kwam met mijn tropische hibiscus van 40 cm hoog en 1.5 cm dik werd ie (voor mijn gevoel) compleet afgekraakt. Natuurlijk was ik toen stikchagrijnig, want die plant was helemaal het einde.
Dat was ie natuurlijk helemaal niet, want hij was ook nog eens halfdood en zaten er 6 blaadjes van 10 cm groot aan. Een typisch 100jaren project dus.
Dat mijn plant toen afgekraakt is heeft er wel voor gezorgd dat ik naar een workshop ben gegaan, en nu 2 jaar later, redelijk fatsoenlijk startmateriaal kan herkennen.
Dat ik toen naar die workshop gegaan ben en niet nog steeds stekjes en zaailingen als bonsai bestempel heb ik grotendeels aan de mensen hierzo te danken.
De verpakking is misschien niet helemaal het einde, maar wat erin zit is goed bedoeld.
Als ik eraan denk zal ik binnenkort wel foto's van m'n hibiscus en van m'n huidige materiaal posten, dan kan je zien wat dat 'gezeur' van toen me heeft opgeleverd.