Bomen die in deze sectie geplaatst worden kunnen door de medegebruikers beoordeeld worden aan de hand van de onderstaande punten. Bij het bespreken zijn ook subjectieve beoordelingen welkom, maar met als hoofddoel om wegen ter verbetering voor te stellen.

Lees de sticky voordat je een boom plaatst of een beoordeling wilt doen.

Onderwerp:

nog enkele boompjes van mooizo 7 jaren 11 maanden geleden #57116

• hercules
  • hercules's Profielfoto
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Ontvangen bedankjes 56
Maar laten wij de topic[door Mooizo ingezonden] niet misbruiken met een ja en nee spelletje.
Ik werk daar niet aan mee en nogmaals ik vindt de bomen van Mooizo redelijk tot zeer fraai en daar blijf ik bij .
En wat mij aangaat ik ben eerlijk in mijn mislukte topic,s en inzendingen
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Mooizo
Discussie gesloten.

nog enkele boompjes van mooizo 7 jaren 11 maanden geleden #57117

• Mooizo
  • Mooizo's Profielfoto
  • Ontvangen bedankjes 23

knoep schreef : [/u]

hercules schreef : Want als voorbeeld de jouw ingezonden foto van de berk bonsai[de berk met dikke stam] vind ik heel mooi, en de meidoorn[ook met dikke oude stam] vind ik heel fraai en heb van jouw kritiek leden nog nooit zulke prachtige inzendingen gezien.Je weet M, dat ik een groot aantal van jouw ingezonden foto,s en de bonsai , ik heel vrolijk van wordt.Ik ben ervan overtuigt dat jij veel talent hebt en dat je meer positieve kritieken verdient

lees hier eens goed wat je schreef hercules.

Het is.

Kijk hier eens goed wat je geschreven hebt hercules.
En niet, lees hier eens goed wat je schreef hercules
Ik dank dat hercules bedoeld dat jij en jelle jaloers zijn.
Discussie gesloten.

nog enkele boompjes van mooizo 7 jaren 11 maanden geleden #57119

• knoep
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Ontvangen bedankjes 348
kijk he, ik heb erbij geschreven dat het nie naar jouw persoon gericht is, ik hebt het ook over een aantal boompjes, niet allemaal want dan zijn we hier morgen nog bezig. wat ik je verteld heb is mijn bevinding, als advies en goede raad om je bomen te verbeteren.

ik moet zeggen dat ik je beuk wel goed vind.

maar om dan direct te zeggen dat we bewijzen moeten leveren terwijl eht forum vol staat met bomen van mij en jelle, vind ik erover.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: marcellucas, Jellevanlooy
Discussie gesloten.

nog enkele boompjes van mooizo 7 jaren 11 maanden geleden #57120

• Tom vinken
  • Ontvangen bedankjes 49
Ah knoep laat het, al die onzin van Hercules,

Beste Hercules je bent een grote praatjesmaker, ik denk dat jij soms echt niet goed bij je hoofd bent!

Ik vraag hier dan ook aan de verantwoordelijken van dit forum hier in te grijpen want dit kan zo niet verder!
De volgende gebruiker (s) zei dank u: knoep, Auk, marcellucas, Jellevanlooy
Laast bewerkt: Post by Tom vinken.
Discussie gesloten.

nog enkele boompjes van mooizo 7 jaren 11 maanden geleden #57121

• Teye01
  • Teye01's Profielfoto
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Ontvangen bedankjes 89
Kom op Hercules en Mooizo, geef gewoon toe dat veel van de bomen van mooizo nog erg veel werk aan gedaan moet worden. Daarbij is het niet zo dat bonsai alleen over mening gaat, anders zouden de mensen hier met mallsai ook kunnen gaan zeggen dat ze bonsai groeien. Wat ja, zij vinden immers hun boom erg mooi en het gaat tenslotte om mening (en dat is dus niet altijd zo). Er zijn gewoon een paar basis dingen waar je je aan moet houden om een goed bonsai op te kweken en daarvan is een goede tak aanzet, tapse stam, mooie nebari er drie van.
Sommige bomen van mooizo (sorry) hebben dat gewoon niet. Dan kun je wel zeggen dat het om mening gaat maar dan zijn toch de basis dingen er niet. Dan moet ik er wel bij zeggen dat ik sommige bomen van mooizo echt best goed vind. Ik zeg dit ook niet omdat ik nou zo'n goede bomen heb (kijk maar naar mij rare tijm project, of mijn eik die ik aan t begin van mijn forum dagen heb gepost). Ze zijn dan niet zo goed maar ik heb er wel lol mee.

Verder vind ik dat Knoep en Jelle al veel bomen hebben gepost met serieuze kwaliteiten. Beiden hebben ze er laatst nog een gepost. Ik kan het weten, want ik zit hier alweer een tijdje en heb veel foto's gezien.

Ps. je kunt hier super veel tips krijgen op dit forum en soms is dat in de vorm van kritiek, maar die is wel altijd opbouwend en je leert er dus veel van.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: knoep, marcellucas, Jellevanlooy
Discussie gesloten.

nog enkele boompjes van mooizo 7 jaren 11 maanden geleden #57122

• hercules
  • hercules's Profielfoto
  • Ontvangen bedankjes 56
Haha, Ja ik zei dat meer als bevestiging van de mooie foto,s , die Mooizo plaatste.En laten wij eerlijk zijn [sommige boompjes zijn om jaloers op te worden] want mijn projecten en boompjes daar zijn de meeste nog niet zo ver als de bomen van Mooizo.
En dacht geeft niks alleen een leer en groei moment
Discussie gesloten.

nog enkele boompjes van mooizo 7 jaren 11 maanden geleden #57123

• Mooizo
  • Mooizo's Profielfoto
  • Ontvangen bedankjes 23

Teye01 schreef : Kom op Hercules en Mooizo, geef gewoon toe dat veel van de bomen van mooizo nog erg veel werk aan gedaan moet worden. Daarbij is het niet zo dat bonsai alleen over mening gaat, anders zouden de mensen hier met mallsai ook kunnen gaan zeggen dat ze bonsai groeien. Wat ja, zij vinden immers hun boom erg mooi en het gaat tenslotte om mening (en dat is dus niet altijd zo). Er zijn gewoon een paar basis dingen waar je je aan moet houden om een goed bonsai op te kweken en daarvan is een goede tak aanzet, tapse stam, mooie nebari er drie van.
Sommige bomen van mooizo (sorry) hebben dat gewoon niet. Dan kun je wel zeggen dat het om mening gaat maar dan zijn toch de basis dingen er niet. Dan moet ik er wel bij zeggen dat ik sommige bomen van mooizo echt best goed vind. Ik zeg dit ook niet omdat ik nou zo'n goede bomen heb (kijk maar naar mij rare tijm project, of mijn eik die ik aan t begin van mijn forum dagen heb gepost). Ze zijn dan niet zo goed maar ik heb er wel lol mee.

Verder vind ik dat Knoep en Jelle al veel bomen hebben gepost met serieuze kwaliteiten. Beiden hebben ze er laatst nog een gepost. Ik kan het weten, want ik zit hier alweer een tijdje en heb veel foto's gezien.

Ps. je kunt hier super veel tips krijgen op dit forum en soms is dat in de vorm van kritiek, maar die is wel altijd opbouwend en je leert er dus veel van.

Er zijn ook nog veel bomen bij waar nog veel aangewerkt moet worden.
dat wordt ook echt niet ontkent.
Maar volgens Jelle en Knoep is er geen een die goed is of deugt.
En dat is het punt.
Discussie gesloten.

nog enkele boompjes van mooizo 7 jaren 11 maanden geleden #57124

• hercules
  • hercules's Profielfoto
  • Ontvangen bedankjes 56
Hoi Tom,
Ja ach weet je wat het is , tuurlijk je kunt mij [als persoon] wel afschilderen als , gek of praatjes maker, maar waarom?
Waarom zou jij als advies aan moderator] mij willen verbannen?
Ik heb niemand beledigd of pijn gedaan[terwijl ik als gek en onverlaat wordt afgeschilderd.
Wat ik wel vana heb geleerd is....dat ik in het vervolg veel voorzichteger met mijn menind en optie zal zijn.
Want ik vind nog steeds dat je [een nieuw lid] met zoveel talent en lef, best mag steunen en als daar een paar grote jongens daar niet mee eens zijn, alla het zei zo.
Maar oordeel niet en kijk naar jezelf ,Ik beledig niemand en nooit gedaan ook.
:unsure:
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Mooizo
Discussie gesloten.

nog enkele boompjes van mooizo 7 jaren 11 maanden geleden #57125

• Teye01
  • Teye01's Profielfoto
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Ontvangen bedankjes 89

Mooizo schreef :

Teye01 schreef : Kom op Hercules en Mooizo, geef gewoon toe dat veel van de bomen van mooizo nog erg veel werk aan gedaan moet worden. Daarbij is het niet zo dat bonsai alleen over mening gaat, anders zouden de mensen hier met mallsai ook kunnen gaan zeggen dat ze bonsai groeien. Wat ja, zij vinden immers hun boom erg mooi en het gaat tenslotte om mening (en dat is dus niet altijd zo). Er zijn gewoon een paar basis dingen waar je je aan moet houden om een goed bonsai op te kweken en daarvan is een goede tak aanzet, tapse stam, mooie nebari er drie van.

Er zijn ook nog veel bomen bij waar nog veel aangewerkt moet worden.
dat wordt ook echt niet ontkent.
Maar volgens Jelle en Knoep is er geen een die goed is of deugt.
En dat is het punt.

Dat hebben ze nooit gezegd.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: knoep, marcellucas
Laast bewerkt: Post by Teye01.
Discussie gesloten.

nog enkele boompjes van mooizo 7 jaren 11 maanden geleden #57130

• Orlando
  • Orlando's Profielfoto
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Ontvangen bedankjes 138
hoi mooizo,

Ik denk dat je wel open moet staan voor kritiek.
ik neem aan dat je op een club zit, daar bespreek je toch ook met elkaar de bomen.
Dat is toch wel een belangrijk onderdeel als je bomen naar een hoger niveau wilt brengen.
je hoeft het niet altijd met elkaar eens te zijn!

Er staat ook niet geschreven dat jou bomen het niet waard zijn om in een pot te staan,
maar dat ze nog wel wat stamdikte kunnen gebruiken voor je de takken gaat plaatsen.

als je hier blijft rond hangen en iets opener opstelt zul je zien dat de meeste je gewoon
willen helpen naar een hoger niveau

groeten Orlando
De volgende gebruiker (s) zei dank u: knoep, marcellucas, dennisfranx
Discussie gesloten.
Inloggen Registreren
Cron Job Starts