Hey mensen,
Leuk dat ik dit topic nu pas zie hahaha.
Ik zal me ook even voorstellen.
Mijn naam is Petra en ik woon in Zeeuws Vlaanderen. Ik ben 29 jaar. In mijn verleden heb ik in Bergen op zoom gewoond voor 6 jaar en heb daar een aantal cursussen gedaan zoals Engels en Nederlands en ook nog mijn pc basis en vervolg.
Later ben ik verhuisd terug naar zeeuws vlaanderen omdat ik mijn vader daar heb wonen. Niet veel later ben ik weer vertrokken naar Noord Brabant en heb ik voor 2 jaar in Tilburg gewoond.
Daar ben ik een opleiding administratief medewerker gestart alleen door mijn zwangerschap heb ik die helaas niet af kunnen maken. Ik heb in Tilburg ook 2 schatten van dochters op de wereld gezet.
Deze zijn dus gelukkig brabants i.p.v Zeeuws. Ik ben in Tilburg getrouwd geweest en in Zeeland ben ik weer gescheiden.
Nu heb ik een lieve vriend die mij men gang een beetje laat gaan en mij niet zo beklemmend opsluit net als mijn ex. ( voordeel van een auti).
Sinds 2012 is het Bonsai virus ook bij mij toegeslagen.
Ik had er al redelijk wat over gelezen voordat ik mijn (miskoop) boompje aanschafte.
Miskoop dus in de zin van hij zat vol met wolluis toen ik hem binnenkreeg (stom online besteld
).
Ik hoop in de toekomst meer van deze leuke oosterse boompjes in huis en tuin te kunnen halen cq maken.
Mijn planning was dus in het voorjaar een tig aantal stekken te trekken van een treurwilg en misschien wel meerdere bomen.
Mijn interesse werd heel erg in de bonsai gewekt naarmate ik steeds meer spiritueel bezig ben. En ik ook al sinds kleins af aan al geïnteresseerd ben in Martial Arts.
Ik heb nog een hoop te leren en te creëren over en met deze boompjes vandaar ook dat ik op dit forum ben gekomen.
Dit was ik.
Groetjes Lady Erebus