bomexX je komt uit geel fwa? super, ga je naar reggae geel dan?
door ik mezelf nog niet heb voorgesteld op het forum zal ik dit maar eens doen.
ik vind het leuk dat je zo mensen vanuit je buurt kunt opzoeken. natuurlijk woon ik "in het hol van fruithol" (middle of nowhere) en zijn hier weinig bonsaifans, zover ik weet dan.
dus hey ik ben jeroen vanuit belgie, slijpe (oostende,kust) ja west-vlaming kun je wel lezen aan mijn manier van schrijven. ^^ met mijn 21 jaar ben ik een jong geintereseerde jongen in bonsai. ondertussen doe ik het al een jaartje en zit ook al een 7 maanden in een vereniging (oostende) waar we 1 maal per maand samenkomen. na een normaal begin van vele brolboompjes te kopen heb ik al redelijk wat geld verdaan en nog niet zoveel bereikt. nu mijn motto is geworden, eerst laten overleven dan meer geld uitgeven. ^^ ik ben een coniferenfan dus redelijk wat geld gaat daar naartoe. momenteel telt mijn verzameling 23 pre-bonsai, mallsai en struiken. hiervan 7 in volle grond, ook nog 5 stekjes en 1 zaailing. raar maar waar ulmus lukt me niet om te stekken. (denk dat het verkeerd tijdstip is)
mijn interesse is gekomen door ouders, deze hebben nog een bloemenwinkel gehad en zijn nu nog actief bezig in de tuin. mijn huis staat vol met bloemen en planten dus dit is met de paplepel ingegeven.
bonsai zelf heb ik ontdekt door mijn passie voor oosterse cultuur. zelfde als vele van mijn hobby's, sport en interesses. deze zijn aquarium, jeed kune do (martial arts), breakdance, kiten, snowboarden, gamen en anime natuurlijk. als jong persoon ga ik zeer veel uit en is muziek een belangrijk iets in mijn leven. jammer genoeg zijn er bij mij in de buurt weinig bonsaifans dus daar kan ik niet snel over spreken op cafe
zoals velen waarschijnlek.
uuhm, ik ben houtbewerker specifiek meubelmaker in fabriek en dit is denkik al wat jullie moeten weten dacht ik...
het is leuk om aanwezig te zijn en te leren op dit forum, dus je hoort nog wel van me.
grts jeroen