Goedemorgen iedereen!
Ik zal even de tijd nemen om me voor te stellen, ik ben al een 'actief' lid op dit forum, ten minste de afgelopen jaren heb ik toch wat meer gelurked. Als ik me niet vergis was mijn eerste post een jaar of 3/4 geleden waarbij ik nog in de veronderstelling was een bonsai boom uit een zaadje te kunnen kweken (een magnolia).
Inmiddels staat de magnolia netjes in de volle grond in mijn moestuin en geeft inmiddels al wat bloemen, een pre-bonsai zal het nooit worden laat staan een 'echte' bonsai. Uiteraard heb ik wel de moeite genomen om wat meer te experimenteren met bonsai an sich, door bomen op het internet te bestuderen, heel veel filmpjes te kijken en door uiteindelijk zelf maar aan de slag te gaan. De afgelopen jaren heb ik best wel wat mogen knutselen en heb ik een aantal struikjes naar mijn zin weten te vormen (in de bijlage drie exemplaren, let niet op de rommel).
Ik heb mezelf voorgenomen actiever op het forum te worden en ik kijk uit naar discussies over bomen, gereedschappen en technieken. Kritiek neem ik ten harte aan, je kan alleen maar groeien door kritisch naar eigen werk en naar dat van anderen te kijken. Respect blijft natuurlijk wel belangrijk!
Hopelijk tot spreeks en dat we maar veel van elkaar mogen leren,
Groetjes,
Tamara.