Zoals jullie waarschijnlijk wel doorhebben is mijn naam Arjen.
Momenteel ben ik 26 jaartjes oud, en woon samen met mijn vriendin in het dorpje Willemsoord (de kop van overijssel).
Een jaar geleden heb ik van mijn ouders twee oude plantenbakken gekregen waar nog grond in zat.
Toen deze plantenbakken een jaar hadden gestaan viel het mij meteen op dat er een aantal Berkjes uit groeiden.
Ook viel het me op dat er één boompje bij stond welke anders was als de rest.
Persoonlijk vond ik dat hij erg mooi gevormd was, daarom dacht ik meteen; is het misschien leuk om hier een Bonsai van te maken?
Op dat moment ben ik me hier in gaan verdiepen, en je raad het al: ik ben er inderdaad mee aan de slag gegaan.
Ik ben dan ook nog een beginneling maar ben altijd al leer gierig geweest, dus ik hoop hier veel van te leren (ook van dit forum).
Momenteel heb ik alleen een foto van mijn krentebloesem Bonsai (dit is het boompje waar ik het eerder over had).
De draad zit er op de foto inderdaad niet goed omheen (bedankt voor de tip MdeVries!)
Ook heb ik het boompje nu iets wijder uit elkaar gebogen.
Verder heb ik nog een Zomereik, twee Spaanse Aaken en twee Ficussen staan.
De Zomereik en beide Spaanse Aaken zijn zaailingen.
De Ficus heb ik gestekt van een geënte Ficus (mis-koop voor €15,-)
Zodra deze boompjes klaar zijn om gevormd te worden, ga ik hier zeker foto's van maken!
Mocht je meer over mij of mijn boompjes willen weten, stel dan gerust je vragen!