Het gevoel dat hij er in eerste instantie uitziet als een moerascypres had ik ook....
Prijzen is natuurlijk altijd lastig. In één van zijn laatste blogs had Graham Potter het er zelf nog over dat er bij Noelanders zulke exorbitante prijzen gevraagd werden in verhouding tot een paar jaar geleden. En dat het voor de bonsaiprofessional steeds moeilijker wordt het hoofd financieel boven water te houden. Ik denk dat hij het gewoon probeert...
Maar al met al is dit natuurlijk een zeldzame, imposante boom, dus de stelling dat hij nog geen 350euro waard is, schoot bij mij in het verkeerde keelgat. Weet niet hoeveel ik er zelf voor over zou hebben, maar ik zou hem zeker een aanwinst vinden! Hij kan zeker nog veel verbeterd worden, maar dan heb je tenminste wat te doen
En al die tekortkomingen doen voor mij niets af aan de woeste schoonheid.
Grappig trouwens dat ik deze boom gisteren online heb zien komen... de boom die hij daarvóór online zette was een mume en die was letterlijk binnen een kwartier weg.Die was een stuk minder spectaculair, zowel kwa uiterlijk als kwa prijs. Kijken hoe lang deze blijft staan