de top was naar mijn mening iets te grof om te laten zitten, er waren eerder voor het draaien van het potje 2 zijtakken verwijderd, en er zaten 2 grote wonden vlak in de top. heb dus besloten om het terug te snoeien.
ik heb tegelijk alle takken terug gesnoeid tot op een nieuwe vertakking en wil hem nu dus weer opnieuw op laten komen.
de stand van de stam ben ik nu redelijk tevreden over, nu is het zaak dat het mooi dicht groeit.
van alle takken heb ik gesnoeid behalve van de meest linkse en van de tak waar het 2e niveau aan komt te zitten. ook ontstaat er rechts onderaan een nieuwe vertakking, als deze goed groeit dan ga ik hier nog een 3e niveau van maken wat naar beneden naast het tafeltje komt te groeien.
dit i s een beetje het idee dat ik nu heb.
ook ben ik afgelopen weekend weer begonnen met voeding te geven, 1 keer in de week normale voeding en 1 keer in de week een wortel supplement wat ik nu volgende week nog 1 keer meegeef en dan weer even laat doen. gewone voeding geef ik deze maand helemaal door (1 keer in de week) en dan ook weer even een maandje niet en dan herhaal ik dat weer tot het weer winter wordt.
Gr C