Onderwerp:

Noelanders trophy 2013 11 jaren 10 maanden geleden #15101

• mighty mouse
  • mighty mouse's Profielfoto
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Ontvangen bedankjes 78

jelle schreef : weer verkeerd opgevat.
ik wil gewoon bedoelen dat DWA niet de eerste de beste is. jammer dat alles anders wordt opgenomen. en die "niemand" had ik mss moeten vervangen door "niet veel".

Eerst je woorden wikken en wegen voor je iets typt Jelle,trouwens,voor iemand van 27 jaar leidt je inderdaad aan een beetje grootheidswaanzin wat je met de tijd nooit ten goede gaat komen,dan mag je nog les volgen bij wie je wil...
Ten tweede,na al die straffe woorden word het dan ook stilaan tijd om dan toch maar eens te bewijzen wat je waard bent(op bonsai gebied)als je denkt dat je het beter kan dan iedereen want buiten die "yama" heb je nog niet al te veel laten zien. grtz
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Dicky, knoep, Jeffrey van de pol
Discussie gesloten.

Noelanders trophy 2013 11 jaren 10 maanden geleden #15105

• dsdevries
  • dsdevries's Profielfoto
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Ontvangen bedankjes 102
Hoi Jelle,
Misschien komen de dingen die jij schrijft verkeerd over, of interpreteren wij ze verkeerd. Dat zou natuurlijk heel goed kunnen. Ik denk dat iedereen het er wel over eens is dat goed communiceren ontzettend lastig is, getuige ook het grote aantal communicatietrainingen die er bestaan. Zeker tekstuele communicatie is misschien nog wel lastiger dan bonsai. Maar 1 ding staat als een paal boven water: Als een boodschap verkeerd wordt begrepen, dan ligt dit altijd aan de zender en nooit aan de ontvanger! Met tekstuele boodschappen moet je er dan ook altijd voor zorgen dat ze maar op 1 manier interpreteerbaar zijn.

In jouw geval geloof ik echter niet dat het uitsluitend om een geval van miscommunicatie gaat. Als ik al jouw berichten lees dan kom ik tot de conclusie dat ze ook werkelijk maar op 1 manier interpreteerbaar zijn. In veel van jouw berichten zit een duidelijk denigrerende ondertoon welke toch sterk doet vermoeden dat jij bewust denigrerend wil overkomen.

Ik kan het mis hebben. In dat geval hoop ik dat je mijn advies ten harte neemt en nog beter nadenkt wat je precies opschrijft. Probeer ook bij jezelf te raden te gaan hoe het zou komen dat jouw berichten vaak denigrerend over komen. Want ik kan je garanderen dat als je op de huidige voet doorgaat je op dit forum niet veel vrienden over houdt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Dicky, mighty mouse, knoep
Discussie gesloten.

Noelanders trophy 2013 11 jaren 10 maanden geleden #15110

• kevofski
  • kevofski's Profielfoto
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Ontvangen bedankjes 55

jelle schreef : tuurlijk kan je met tuincenter en zelf opgekweed materiaal dat bereiken.
maar ik denk niet dat je jezelf moet vergelijken met DWA :)
deze man heeft zoveel kennis en ervaring dat hij bekwaam is om dat te bereiken.
en in een korte tijd kan hij met de juiste technieken op het juiste moment de perfecte bomen bekomen met dit materiaal.
maar nogmaals ik denk niet dat iemand op dit forum dit kan bereiken.
hij heeft een zelkova uit zaad waar je u tegen moet zeggen.
zijn acers zelf opgekweekt uit tuincentrummateriaal. zijn prachtstukken

hij is idd lid bij de BAB, heeft zelfs al demos gegeven op noelanders dit zegt wel genoeg zeker? en al prijzen gewonnen op de noelanders

Dit ruikt verdacht veel naar "gatlekkerij" :)
Moesten de Nederlanders of Limburgers dit niet verstaan: Slijmballerij???
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Dicky
Discussie gesloten.

Noelanders trophy 2013 11 jaren 10 maanden geleden #15111

• mighty mouse
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Ontvangen bedankjes 78
Haha,en dan ging het nog niet over Jp....
Discussie gesloten.

Noelanders trophy 2013 11 jaren 10 maanden geleden #15112

• mighty mouse
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Ontvangen bedankjes 78
Ik dacht trouwens dat er gisteren gezegd werd dat BAB enkel goed was voor beginners of vergis ik mij?
Discussie gesloten.

Noelanders trophy 2013 11 jaren 10 maanden geleden #15113

• leatherback
  • leatherback's Profielfoto
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Ontvangen bedankjes 2541
Wil nog even toevoegen Pukkie, dat het jammer is dat je eerst hier met veel poeha weg gaat. Op BonsaiCafe vervolgens op 1 november 2011 even groot gaat doen hoe slecht dit forum is, en dan hier weer terugkomen om te etteren. Heb je echt niets beters te doen met je leven?

Jelle Van Looy schreef : Inderdaad, ik heb nog wel enkele uurtjes te lezen op dit forum. Eerst zat ik op Bonsai Empire, maar dit is van een ander niveau. Dus best alles maar goed doornemen, en dan kom ik al een eind verder. Thx voor de reacties.

Grts Jelle

De volgende gebruiker (s) zei dank u: Dicky, mighty mouse, Jeffrey van de pol
Laast bewerkt: Post by leatherback.
Discussie gesloten.

Noelanders trophy 2013 11 jaren 10 maanden geleden #15114

• leatherback
  • leatherback's Profielfoto
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Ontvangen bedankjes 2541
Overigens, Jelle, Als je je eerste jeneverbes weer bedraad, moet je even de draden aan de stam, of liever, een tegenover liggende tak verankeren. Dan kan je ze beter op de juiste stand zetten, en loop je minder risico dat het dikker draad in de bast bijt. Ook even de bedrading iets strakker zetten. Nu kan ik er gewoon tussen de tak en bedrading kijken (Di Nov 27, 2012 8:52 pm. Weer de takken wat bij gespannen, en sommige takken terug in draad gezet.)
Discussie gesloten.

Noelanders trophy 2013 11 jaren 10 maanden geleden #15115

• knoep
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Ontvangen bedankjes 348
hij heeft de streken van zijn mentor hé. die heeft nog ooit les gevolgd in zijn begin fase bij iemand die ik zeer goed ken, en die persoon was blij dat hij ervan af was. dit zijn mensen die andere het zonlicht niet in de ogen gunt. laat ze maar op bonsaicafé daar heeft niemand respect voor elkaar.

in 1 woord: zielig
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Dicky, mighty mouse
Discussie gesloten.

Noelanders trophy 2013 11 jaren 10 maanden geleden #15116

• mighty mouse
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Ontvangen bedankjes 78
Knoep,van waar ben jij?
Discussie gesloten.

Noelanders trophy 2013 11 jaren 10 maanden geleden #15117