Beste Jelle,
Ik begin mij zo langzamerhand echt af te vragen wat jij wenst te bereiken op dit forum. Je bent hier kennelijk niet om advies in te winnen want de weinige keren dat je om advies vroeg en het ook kreeg was je hier niet van gediend. Je bent hier ook niet om advies te geven want dat heb ik je nog geen enkel keer zien doen, althans niet echt iets waar iemand wat mee kan.
Ik kan het verkeerd hebben hoor, maar ik heb het gevoel dat jij hier uitsluitend bent om jezelf beter te voelen door andere mensen neer te halen. Nou, ik kan je vertellen Jelle, dit werkt niet! Dit gedrag wordt op dit forum althans niet echt gewaardeerd. Wellicht dat dit op BonsaiCafé anders is, dat weet ik niet want ik kom daar nooit. Ik heb in ieder geval een hekel aan dat gedrag en met mij een hoop anderen.
Ik hoop dat je bij jezelf te raden gaat. Als jij serieus advies wil van mensen die misschien anders over bonsai denken dan jij, dan ben ik van harte bereid je die te geven. En als jij serieus advies wil geven aan mensen die dat vragen dan juich ik dat ten zeerste toe. Maar ik laat mij niet mijn lolletje op dit forum verzieken door een snotaap die meent alles beter te weten omdat hij toevallig een goede leermeester heeft.
P.S. Ik ben meerdere malen in Japan geweest en ik heb zowel in Judo, Ju-jitsu, karate en bonsai les gehad van grote Japanse meesters en ik kan je vertellen dat dit gedrag echt nergens getolereerd werd.