BPost schreef : Maar beste Dennis het gaat hier toch alleen maar om deze ene boom die naar mijn bescheiden mening door onoplettendheid of misschien wel onervarenheid last heeft van veel te veel beestjes en de bestrijding daarvan. Daarbij komt nog dat bonsailiefhebbers in het algemeen maar een vader van drie jonge kinderen in het bijzonder naar mijn bescheiden mening maar al te gemakkelijk naar de gifspuit grijpen is iets waar ik mij veel meer zorgen over maak. Begrijp me goed mijn kritiek is opbouwend bedoeld, mocht dat niet zo over komen dan spijt me dat.
Nou ik kan best tegen kritiek hoor anders had ik mijzelf wel weg gehouden van fora of andere sociaal media
enkel gaat het leven nou niet altijd volgens planning...
Daarnaast neem je nu aan dat ik makkelijk de gifspuit pak.... foute aanname....
zoals ik eerder berichte heb ik nu een biologisch middel gehaald van ecokuur wat volledig uit natuurlijke extracten bestaat.
Daarnaast is mijn tuin net als de uwe vogel vriendelijk veel bijen en vlinders, spinnen en vele andere nuttige beesies aanwezig in de zomer en zelfs een egel die mij helpt de slakken weg te houden.
Verder behandel ik alleen mijn bomen enkel waneer andere oplossingen (onder andere succes gehad met mijn zelfgemaakte water spuit om ongedierte simpelweg uit de boom te spuiten) niet werken en dan ook gaat mijn voorkeur uit naar biologische producten zoals een ander middel van ecokuur tegen blad ziekten of ook al eens taxus kever larven bestreden met nemathoden dus uw beeld van mij zit er best wel een eind naast u stelt nu eigenlijk dat vaders snel naar de gifspuit grijpen terwijl een vader vaak zelfs dat probeert te vermijden ivm loslopende kinderen in de tuin aldus in iedergeval u
Is dat iets waar ik ook aan denk.