Laat ik de mijne maar geven dan
. Wil ik wel bij zeggen dat er nog veel kan veranderen en alle bomen zeker nog wel kans hebben, aangezien er nog meer dan drie jaar de tijd is en er daarin veel kan veranderen. Op dit moment staat nr. 4 bij me op 1 omdat daar zoveel aan is veranderd en deze heeft naar mijn idee, al een snelle start gemaakt een stap voorwaarts. Vind hem nog wel wat kaal, maar ik denk dat dat wel goed komt.
Nr. 3, allereerst, mooie foto (die tweede). Ik ben benieuwd hoe de nebari er uit komt te zien (want dat ben je toch aan t doen? Niet antwoorden
) en zie het zeker wel wat worden als de boom wat dichter groeit en de wond heelt. Vind alleen het rechte stuk wel wat jammer, maar als dat dichtgroeit (of je gaat er nog op toveren, we zien het wel
), zal het waarschijnlijk wel minder opvallen. Leuk stammetje!
Nr. 1 ik vind het leuk dat het zo drastisch te werk is gegaan! Zou ik ook gedaan hebben (vind ik leuk, hahaha), maar als ie na 2-3 maanden nog niks heeft gedaan, zou ik ff kijken of ie wel leeft. Ik hoop dat ie nog leeft want als ik denk dat dat wat degene wilde doen, klopt, het een leuk plan was geweest.
Verder vind ze allemaal de goede kant op gaan en zullen mijn keuzes nog wel eens veranderen!
leatherback schreef : DIe van mij zijn natuurlijk het beste he
Je hebt er dus meerdere
.