Dank je David!
Maar (zoals je wellicht weet) ik heb deze niet zelf gevormd maar overgenomen Zoals mijn onderschrift ook zegt, ik ben maar 'n beginner ...
Dank je David!
Maar (zoals je wellicht weet) ik heb deze niet zelf gevormd maar overgenomen Zoals mijn onderschrift ook zegt, ik ben maar 'n beginner ...
Hem gezond houden en in vorming houden is ook een kunst Monique.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: MoniqueVeltrop
Kan het niet heel goed zien maar voetje lijkt me goed, op die ene overliggende dwarse wortel, misschien kun je hem nog bij het verpotten losmaken en vast maken aan een andere zijde?
Anders wel leuk boompje.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: BartDeVliegher
DavidRoussel schreef : Kan het niet heel goed zien maar voetje lijkt me goed, op die ene overliggende dwarse wortel, misschien kun je hem nog bij het verpotten losmaken en vast maken aan een andere zijde?
Anders wel leuk boompje.
Het voetje zit nog in zijn originele grond, het is een "Yamadori light" uitgegraven uit een bos hier in de buurt met toestemming. De dwarsliggende wortel ligt mij ook wel wat dwars . Maar ik ga inderdaad eens kijken bij volgende verpotting en indien mogelijk er iets aan doen.
Ik vind hem nu vooral ook leuk omdat het loof in verschillende fasen zit, van groen tot al helemaal bruin en alles er tussen.