ChrisV schreef : Namedropping! Haha Nice!
Ik spreek louter uit ervaring en wat bepaalde wat bekendere personen (geen namedropping hier) mij verteld hebben. Mijn witte dennen die ik had backbudden wel, maar idd niet makkelijk. Je moet er ook alles aan doen om dat voor elkaar te krijgen en dat gaat soms ten koste van ander dingen zoals lange naalden etc.
Ik bedoelde het ook niet vervelend, maar met witte dennen heb je nou eenmaal meer tijd en geduld nodig dan andere soorten.
Ik heb geen eigen ervaring met backbudding op witte dennen(en dan kun je niet anders dan namedroppen
). Maar ik probeer mijn ervaring met andere dennen mee te nemen en ondertussen goed op te letten hoe mijn witte dennen reageren. Ik heb nu ook wat langere naalden dan ze hadden (wrl omdat ik toch bemest, maar minder dan mijn andere bomen), maar je maakt mij niet wijs dat die extra vitaliteit kwaad kan. Die zullen ze toch nodig hebben om überhaupt te kunnen backbudden .
Heel raar trouwens: als ik swype gebruik en het woord 'bomen' swype, komt er regelmatig 'bjorn' uit