al eerste bedankt voor alle reacties!
Beetje late reactie, gister dagje tuin-idee beurs gedaan.
@Marecellus zeker ben ik zeker niet van mijn zaak. haha. zit ook nog niet bij een clubje ofzo en ben nog maar een beginner. wel een gemotiveerde beginner haha. Maar denk dat ik hem eerst nog even aan de kant laat staan dan.
Ik wil in april gaan starten met een bonsai cursus om mijn kennis te vergroten en denk dat ik hem dan eens mee neem en kijk wat ze daar zeggen, of zodat ik onder begeleiding aan het boompje kan werken. goed om te weten dat deze niet uitloopt op oud hout.
@Marco Buijsman Ziet er uit als een leuk boompje! bedankt voor de info en jammer dat deze het niet gered heeft. enig idee waar het bij jou fout is gegaan? mogelijk kan ik het bij mijn boompje verkomen.
Het boompje staat al een hele tijd in deze pot en is dus wel aan verpotting toe. wil deze mogelijk in een grote ronde trainingspot gaan zetten.
@Leatherback Ik heb dit boompje gekregen, dus niet gekocht. en hij had er een aantal staan, dus ik zag er uitdaging in om er iets van proberen te maken. ik zag ook niet direct iets van styling idee, maar ben gevallen voor de dikke stam de mooie kleine blauwe naalden. dus vandaar dat ik de uitdaging wel wou aangaan.
@dennisfranx ja toch, gegeven paard niet in zn mond kijken toch! haha hopelijk word het wat moois!
@Marcerllus Thnx voor de voorbeelden, denk zelf ook dat het zoiets zal worden! er zal toch wel iets van te maken zijn. ik ga eerst nog ff verdiepen in de ceder, aangezien hij bij veel mensen kapot gaat met verpotten wil ik eerst ff goed kijken hoe ik dit het beste kan aanpakken. dan laten rusten bonsai cursus doen en dan met styling gaan beginnen. nogmaals bedankt!
@Marsman thnx maatje! ga dr idd niet zomaar de schaar inzetten, ben benieuwd wat er met die van jou gaat gebeuren
@Orlando Thnx! ziet er cool uit. ik ga deze vanavond eens even op mijn gemak doorlezen! eerst ff met de hond naar het bos en m,n corvee klusjes doen. hahaha
bedankt allemaal!
Gr, Paul