Ik ben het forum eerst grondig aan het lezen.
Mijn voorstellen, dat is niet het onderwerp. Ik blijf erbij, dat het een respectloze opmerking was...
Misschien heb ik het iets verkeerd gezegd, een forum hoeft niet respectloos te zijn als een persoon respectloos is. Maar aan de andere kant die opmerking is lang geleden gemaakt en niemand heeft er wat over gezegd. Misschien moet aan dit soort gedrag inderdaad geen aandacht aan gegeven worden.
Oenes, ik zal mij voorstellen als daar aanleiding voor is. Toen ik die opmerking over Marokko gelezen heb, moest ik reageren. Mijn voorstellen stond toen niet op mijn lijst, sorry daarvoor. En als jij dat respectloos vindt en die opmerking over Marokko wel mee vindt vallen dan zegt dat genoeg over jou...
Zoals gezegd had ik liever in mijn eerste bericht iets gezegd over mij zelf of over de boompjes, het mocht niet zo zijn. Deze opmerking en mijn standpunten zegt ook iets over mij.
Voor mij is dit punt af, hopelijk kan ik actief mee doen met de nuttige discusies die ik al wel gezien heb hier op het forum in de toekomst. En gelukkig is overgrote deel van de leden gewoon beschaafd volk met eenmooie hobby.
Gr. Mirzoni