Wat werk betreft heeft een staartje gekregen, na 9 maanden 'vechten' heb ik toch 6 maanden salaris meegekregen en inmiddels hard op zoek naar werk. Houd me bezig met uitzendwerk aan de lopende band en tegelijkertijd eigen werk met een eigen bedrijf in vijver en tuin aanleg en onderhoud en tussendoor op zoek naar een vaste baan.
De sequoia's doen het goed. Ze staan sinds afgelopen najaar in de volle grond, ik heb 4 rijtjes gemaakt met de 4 sequoia's, 4 wisteria zaadjes even oud, 4 rozemarijn stekjes en 4 stekjes van een plant waar ik de naam niet van ken. Hieroverheen heb ik in de winter een tunnelkasje gemaakt met bovenin een sproeikopje. In april heb ik het plastic eraf gehaald en het frame laten staan zodat het sproeikopje in gebruik blijven kan en ik komende winter het plastic er weer eenvoudig overheen kan doen.
Ik zal later nog foto's plaatsen, maar die zijn even moeilijk te maken vanwege de plek waar ze staan, er is veel begroeing omheen waardoor je de boompjes niet goed kunt zien, dus even kijken wat ik hierop ga verzinnen, iemand ritselen die ff een plank vast houd erachter denk ik.