Sorry voor de (enorm) late reactie.
Het is erg druk geweest met werken laatste tijd en als dank is me gisteren verteld dat mijn contract beeindigd gaat worden.
De boompjes zijn nog allen in leven, maar van een echt experiment is het niet gekomen omdat ik niet consequent geweest ben in de tijden dat ik voeding toegediend heb.
Wel ben ik consequent geweest in de soorten voeding en de hoeveelheid.
In de eerste weken is een van de plantjes door een vogel uit zijn potje getrokken en vond ik te laat uitgedroogd ernaast, maar ik had nog 3 reserve plantjes van dezelfde leeftijd, dus ik kon hem vervangen en omdat het vroeg in het 'experiment' was denk ik dat er weinig invloed was.
De laatste 2 a3 weken groeien ze hard, de plant waar de dikke voeding in ging is duidelijk het grootst en meer vertakt. De plant met wortelstimulater volgt op een korte afstand.
Ik probeer foto's te maken morgen, maar ik ben ff met veel dingen tegelijk bezig, dus schiet me aub niet af als het iets te lang duurt (
)
Maar ik beloof dat het zeker geen week gaat duren, ik had afgelopen weekend al besloten dat ik snel foto's moest gaan maken.
Met deze zaailingen heb ik ook pinus zaad geplant, deze doen het ook goed, ik heb er vijf pas geleden op een afgezet stukje in de tuin gezet op een rijtje om ze een paar jaar goed door te laten groeien, de sequoia's wil ik later erbij zetten met hetzelfde doel, maar vanwege het experiment wacht ik daar nog mee, ook vind ik ze eigenlijk nog te klein.
Maar ik vind het gewoon echt vet dat je alles werkelijk ziet groeien!
Foto's komen er aan en dat is een belofte!