Hoi Leatherback en volgers van deze discussie.
Leatherback als antwoord op mijn reageren en uw reageren daagde u mij uit om met feitelijke waarheden en rekenkundige vergelijkingen te komen om op uw antwoord te reageren.
U gaf mij een hele verhoudings formule {stam hoogte ,stam dikte en blad verhouding]
Grof weg gaat het over de verhouding van stam hoogte en dikte die is [in uw voorbeeld] 1\6 dikte van de stam is dan ongeveer de 1\6 deel van de hoogte.Ik vroeg u vanuit welke school , stijl of land deze regel telt. Teleurstellend geeft u mij niet de antwoorden op de vragen die ik u vroeg,nl,. uw beredenatie met feitelijke waarden , regels en verhoudings regels. Ik vroeg vanuit welke school , land of stijl uw antwoorden op gebasserd zijn.Ik weerleg uw mening[over mijn esdoorn] en uw verhoudings formule.U zegt dat volgens uw regels en berekening, de esdoorn en dan de verhouding , stam dikte, stam hoogte,en mijn esdoorn stam is 17 cm hoog en 2,7 cm dik.
Ik vermoed dat u de wat strengere regels van de Japanse stijl en school hanteerd. Zelfs daar geeft u geen antwoord op.Maar uitgaande van uw berekening/verhouding criteria voldoet mijn esdoorn daar aan.
Nl, uitgaande van uw criteria, is de stamdikte van de esdoorn[2,7 cm]ongeveer 1\6 deel van de stamhoogte [17 cm]