Ik heb daarstraks nog eens betere foto's genomen. en ook eens een foto van bovenaf.
Allereerst is het inderdaad duidelijk dat de bomen dichter bij elkaar moeten komen.
Ook hebben de bomen inderdaad allemaal ongeveer dezelfde hoogte, maar ik ben van plan hoogteverschil te maken tijdens
De 2 bomen die rood omcirkeld zijn, wil ik als 'hoofdbomen nemen. De rechtse van de 2 heeft een breder en volwassener lijkend stammetje dan de rest en de linker heeft een rankere, hoger rijkende stam. De rechter wil ik meer zichtbaar opstellen en de linker het hoogste laten worden.
De 2 bomen die geel omcirkeld zijn, wil ik nog een stuk kleiner maken, maar ik dacht dat het misschien beter zou zijn om hiermee te wachten tot er wat meer blad op staat. Of maakt dat niet uit?
Denk je dat het, nadat ik alles dichter op elkaar heb geplaatst, ook mooier zou zijn om er een paar kleintjes extra bij te zetten?
En nog iets waar ik aan zat te denken: misschien de grond wat bol maken, dus dat de middelste bomen wat hogerop staan dan de buitenste...