LB, dat moet denk ik joke zijn geweest. Officieel niet mijn vereniging, maar ik ga er wel vaak heen, omdat ik het daar beter vind. Ook meer workshops en ik ken er meer mensen. M'n broer zit daar in het bestuur.
Discussie gesloten.
noelanders trophy
11 jaren 10 maanden geleden #15481
Ik werdt wel moe van de fotografen je kon zelf moelijk bij de bomen om ze goed te bekijken.
Ze moeten hun apartte tijd geven en dan geen foto's meer maken.
Gelukkig mogen statieven er al niet meer gebruikt worden.
Discussie gesloten.
noelanders trophy
11 jaren 10 maanden geleden #15482
Jeffrey van de pol schreef : Ik werdt wel moe van de fotografen je kon zelf moelijk bij de bomen om ze goed te bekijken.
Ze moeten hun apartte tijd geven en dan geen foto's meer maken.
Gelukkig mogen statieven er al niet meer gebruikt worden.
Misschien is het eeen idee om een lijn een meter oid van de tafels te hangen: niemand mag dichterbij komen. Dan kan iedereen {op afstand} kijken zonder direct alle blik op een boom te blokkeren.
Discussie gesloten.
noelanders trophy
11 jaren 10 maanden geleden #15485
's ochtends was het erg druk bij de stands en tentoonstellingen, maar als je de tentoonstelling gewoon later op de dag nog eens doorheen loopt, dan zijn er veel minder mensen en kun je rustig de bomen van dichtbij bekijken en rustig foto's nemen
Heb inderdaad Jelle en Daniel nog gezien tijdens Noelanders. Ben alweer benieuwd wat ze volgend jaar voor het 15-jarig bestaan gaan doen! (hoewel ik wel wat heb meegekregen van Marc)
De volgende gebruiker (s) zei dank u: kittyvlekkie
Discussie gesloten.
noelanders trophy
11 jaren 10 maanden geleden #15491