Prachtig werk, meneer Haest! Mooi oog voor detail.
Heb me ingeschreven voor 2 gamma-workshops houtbewerking, daarna kan ik wat experimenteren en misschien kan ik je ook ooit eens een zelfgemaakt tafeltje tonen.
El Zueco schreef : Prachtig werk, meneer Haest! Mooi oog voor detail.
Heb me ingeschreven voor 2 gamma-workshops houtbewerking, daarna kan ik wat experimenteren en misschien kan ik je ook ooit eens een zelfgemaakt tafeltje tonen.
Ik vind het geen verbetering. Naar mijn mening is het evenwicht tussen het blad en de "pootjes" weg. Dus eerder alles evenveel verfijnen en niet het blad alleen. Maar ook de harmonie tussen de bonsai (plant + pot) en de tafel zal meespelen. Fijner vraagt ook een meer lichte, ijle plant en pot.
Ivan schreef : Ik vind het geen verbetering. Naar mijn mening is het evenwicht tussen het blad en de "pootjes" weg. Dus eerder alles evenveel verfijnen en niet het blad alleen. Maar ook de harmonie tussen de bonsai (plant + pot) en de tafel zal meespelen. Fijner vraagt ook een meer lichte, ijle plant en pot.
Het zijn geen grote tafeltjes. Er kan sowieso niets groot of dik op staan. Het zal eerder voor een mame of shohin zijn. Ik ben bang als ik de poten nog fijner maak dat het veel te zwak word. Msh dat ik het eens probeer met eentje, maar het word moeilijk, denk ik.