Kennis Daniel schreef : Gewoon naturel met kleurloze vernis is ook wel mooi, maar misschien niet volgens de regels
Zijn er dan eigenlijk regels? Ik heb al wel eens gezocht maar vind moeilijk iets waar ik iets aan heb.
Ik zal het toch eens rondvragen. Op de tentoonstellingen meen ik met niet te herinneren dat ik er ooit eentje in een licht kleur heb gezien.
Tkan ook zijn dat ik er in het begin gewoon minder naar keek, natuurlijk.
Altijd die regels, he.
Zoveel opzoek werk.
Ik maak liever dingen, dan uren te moeten opzoeken.
Kzal het zaterdag eens vragen aan Yannick of er regels zijn.
Tom ik zal eens voor je kijken ik heb namelijk ergens wat opgeslagen over display tafeltjes er zitten bepaalde eisen aan kwa afmeting in combinatie met de pot die er op komt kwa kleur weet ik niet meer precies hoe het zit
Tom ik weet niet hoe je engels is maar deze link:
bonsaial.wordpress.com/the-art-of-display/
Gaat over display van bonsai onder andere over de scrolls en tafels en accentplantjes
Ik heb ff snel het stukje van de kleur vertaald voor je
De kleur is altijd donker omdat het niet afleid van de boom en de pot naar toch het geheel aanvult
Misschien weet je na het lezen er genoeg van om je tokoname ook te maken
Wow. Dat zijn echt prachtige tafels! Dat gaat mij niet lukken. Maar echt wat een plaatjes! Mocht je er ooit 1 kwijt willen mag je me altijd een berichtje sturen
Kingdingeling schreef : Wow. Dat zijn echt prachtige tafels! Dat gaat mij niet lukken. Maar echt wat een plaatjes! Mocht je er ooit 1 kwijt willen mag je me altijd een berichtje sturen