BTW, nog een tip: Als loof van een jeneverbes te weinig licht krijgt zal dit af sterven. Bij het vormen van de jeneverbes dien je de takken dus zo te plaatsen dat al het loof genoeg licht krijgt. Zoals je de takken nu gevormd hebt krijgen sommige delen juist minder licht. Positioneer de takken weer terug zoals ze waren zodat er geen loof onnodig afsterft.
tschreurs schreef : Ik vond ook raar wrm ze deze twee takken zo hbbn gelaten? Ze hadden deze boom norm past gesnoeid aan de snedes te zien. Gekocht bij noya-en
het zal wel een maandagochtend of vrijdagmiddag boom zijn dan!!
tschreurs schreef : Ik vond ook raar wrm ze deze twee takken zo hbbn gelaten? Ze hadden deze boom norm past gesnoeid aan de snedes te zien. Gekocht bij noya-en
ha wie weet:) als ik wat meer kennis heb na de lessen valt hiet wel een mooie boom van te maken
Ik heb paar aanpassingen gemaakt. De rechter tak wat meer naar beneden bedraad. Ook wat dikker draad en verankert in de grond. Achter de tak een ijzer hulp draadje.
De takken heb ik terug wt meer verspreidt en platter gemaakt. Voor de plateaus. Het is zeker nog niet goed:) maar denk toch al beetje beter
Foto
Dit bericht bevat afbeeldingen als bijlage. Log in of registreer om die te bekijken
ha wie weet:) als ik wat meer kennis heb na de lessen valt hiet wel een mooie boom van te maken
ik vind het persoonlijk al een mooie boom..
zelf zou ik ook kijken of ik de toptakken wat meer zou kunnen spreiden/naar beneden halen(1e linkse tak van de top wat naar beneden buigen!?) de top is nu erg compact..als je begrijpt wat ik bedoel!