hercules schreef : Hoi Tom je hebt gelijk wat m,n schrijfen aangaat,ik doe mijn best om foutloos te typen,helaas is niet iedereen gezegend met goede schrijf vaardigheden,M.n hoofd wil wel maar het omzetten gaat fout en inderdaad heet dat dyslexie of leesblindheid.Dacht dat dit een fijn en toffe site was waarom zou je iemand voor gek zetten met woordblindheid,.Voel mij in m,n eer aangetast omdat iedereen dit nu weet en zejf mensen die mij goed helpen daar in meegaan.Zwak Mischien moet je me eens in de stad ontmoetewn mag je het weer zeggen,maar dain mijn gezicht denk dat je er4g zult gaan huilen,Ik nhou van eerlijkheid en eergevoel
Beste Hercules,
Laat ik voorop stellen dat ik het spijtig vind dat je het zo opvat. Nergens in mijn reply gaf ik te kennen dat jij niet je best deed qua spelling, taalopbouw etc. Tevens schreef ik het volgende:
Nogmaals dit is niet vervelend bedoeld, maar het helpt mijn inziens in de vraag- antwoordcorrespondentie op dit forum.
De strekking hiervan was als volgt: Een duidelijke, heldere vraag krijgt veelal ook een duidelijk antwoord. Iets waar alle forumleden waar zowel jij als ik beide bij gebaat zijn. Nergens in mijn reply ben ik, naar mijn inzien, cynisch of denigrerend naar jou geweest met betrekking tot dyslexie. Sterker nog ik trachtte constructief nog iets bij te dragen met eventueel hulpmiddel:
maar is het mogelijk om iets van autocorrect en/of interpunctie te gebruiken op je mobiele telefoon?
Simpel en praktisch (hulp)middel wat de meeste telefoons tegenwoordig hebben en relatief makkelijk in gebruik is. Niets om je voor te schamen overigens hele volksstammen, inclusief mijzelf, gebruiken het.
Over de volgende opmerking van jouw kant:
Zwak Mischien moet je me eens in de stad ontmoetewn mag je het weer zeggen,maar dain mijn gezicht denk dat je er4g zult gaan huilen
heb ik wel een mening, maar laat ik het er op houden dat bedreigen niet chic, onverstandig en soms ook gewoon strafbaar is.
Mijn welgemeende excuses voor het kapen van dit draadje.
Groet,
Tom