Hij loopt overal uit, echt super! waar ik die achterliggende dode tak ga ga reduceren weet ik nog, maar die shari kan/moet veel kleiner. Ook de stompen van de grove snoei laat ik voorlopig nog even met rust. Desalniettemin zeer tevreden met met de voortgang
Dit bericht bevat een afbeelding als bijlage. Log in of registreer om die te bekijken
cotoneaster is een zeer makkelijke soort.. grote snoei resulteert bijna altijd in grote groei achteraf..
ik heb deze zomer mijn dikke cotoneaster flink onder handen genomen en deze staat nu bomvol nieuwe uitlopers ..
Hij loopt overal uit, echt super! waar ik die achterliggende dode tak ga ga reduceren weet ik nog, maar die shari kan/moet veel kleiner. Ook de stompen van de grove snoei laat ik voorlopig nog even met rust. Desalniettemin zeer tevreden met met de voortgang
zo staat hij er nu bij, grote uitlopers zojuist teruggezet.
Dit bericht bevat afbeeldingen als bijlage. Log in of registreer om die te bekijken
om je shari te verkleinen.. Tsja. Veek groei,, dan groeit hij wellicht nog iets dicht. Maar volgens mij sluit een dwergmistpel wonden slecht..
Inderdaad, mijn idee ook om de shari tot 1/2 of een 1/3e te verkleinen. Wonden zetten niet echt dicht nee, wellicht weg te frezen hollen naar een soort uro. Tevens zet hopelijk het loof de hele kroon dicht en onttrekt deze het aan het zicht.