@ Dicky,
Daarom ook deze gemengde review.
Aan de ene kant heeft hij wel geholpen met tips en dergelijke maar dus niet met het onkosten plaatje wat er bij kwam voor de behandeling.
Maar dan nog moet je ervan uit kunnen gaan dat je gewoon een onbesmet boompje binnen krijgt.
En ja had op voorhand al gelezen dat je beter een boompje bij aanschaf kon gaan bekijken bv bij een tuincentrum.
Alleen bij mij in de buurt was het erg problematisch om uberhaupt aan een boompje te komen dus ja dan maar bestellen.
@ Jeffrey
En wat je zegt Jeffrey die mening had ik ook je heb uberhaupt het recht om binnen zoveel weken na aanschaf toch iets nog te kunnen retourneren.
Ik had het idd kunnen voorstellen maar was allang blij dus dat ik eindelijk een boompje had. aangezien er hier bij mij in de buurt problematisch is aan te komen.
Hier in de omgeving moet je echt wachten op veiling boompjes en dat had misschien nog een jaar misschien 2 jaar geduurd.
En ja ik ben vet ongeduldig en kan echt niet zolang wachten tot ik dan eindelijk eens aan een nieuwe hobby kan beginnen.
Maar dan nog had er best een schikking getroffen kunnen worden.
Hij had bijvoorbeeld een flesje bestrijdingsmiddel bij kunnen voegen of op kunnen sturen.
Al met al ik zal nooit meer boompjes online bestellen.
Ik doe het idd na schade en schande maar lekker zelf.
Kom ik er niet uit met eventuele stekken kan ik altijd men vraag posten op het forum toch
.
Gelukkig zijn de mensen hier heel erg behulpzaam.
Groetjes Lady Erebus