Na deze bedrading zullen alle takken gezet zijn en kan ik aan het verfijnen beginnen...
Wat deze styling zo intressant maakt, je hebt een mooie dieptezicht op de stam waardoor je deels de
mooi levenslijn ziet lopen. Je krijgt niet alles te zien en dat maakt deze boom veel spannender. Je wordt nieuwsgierig
en gaat dan de boom verder bekijken. Dan geeft deze shohin pas zijn echte kwaliteit prijs na deze nieuwsgierigheid....
Ik had het eerst anders aangepakt, omdat ik alles wou prijsgeven in zijn vooraanzicht. Zo de boom gestyld en dan de lesgever maar is geroepen.... niet slecht maar het kon beter volgens hem, na draaien en alles te bespreken ben ik terug kunnen beginnen....
Met het oog op het spannender maken... Weer een ander inzicht gekregen in het stylen, een goede lesgever maakt echt wel het verschil! En nu zijn we met 2 tevreden over deze shohin! Hopelijk volgt er een mooie toekomst voor deze boom!
Idd dea ik zou deze tak er ook afhalen maar dat kan nog altijd, mss brengt deze tak nog een meerwaarde als deze zich beter ontwikkeld heeft in de toekomst! De tijd zal het duidelijk maken!
Voor een pot ga ik bij eda uchi kai eens kijken tussen de spullen van laos. Die hebben Altijd knappe dingen bij maar meestal ook een mooi prijskaartje. Maar dat verdient deze shohin zeker voor zijn toekomst.