Dat van Will is gewoon stukken mooier, die man heeft een unieke manier, het boeit me wel enorm....
Dat fragiele laat de boom nog ouder en verfijnder lijken, echt knap!
Tom vinken schreef : Dat van Will is gewoon stukken mooier, die man heeft een unieke manier, het boeit me wel enorm....
Maar het ging niet om mooi maar om 'natuurlijk uitzien'. Dat vind ik toch moeilijk te bepalen. Ik vind het werk van Will ook mooi maar ook extreem gedetailleerd. ..
Tom vinken schreef : Dat van Will is gewoon stukken mooier, die man heeft een unieke manier, het boeit me wel enorm....
Maar het ging niet om mooi maar om 'natuurlijk uitzien'. Dat vind ik toch moeilijk te bepalen. Ik vind het werk van Will ook mooi maar ook extreem gedetailleerd. ..
Moeilijk te bepalen...
Daarom dat kenners over heel Europa Will zijn doodhout appreciëren.
Hier 2 foto's van extreem gedetailleerd dood hout die door de natuur gevormd zijn.
Dit bericht bevat afbeeldingen als bijlage. Log in of registreer om die te bekijken
ik heb voornamelijk geprobeerd 'lijntjes' te trekken in de richting van het hout en de scherpe randjes af te vlakken Ik heb geen bitje om heel dunne lijntjes te trekken. Dit is het fijnste wat ik red.
Ik heb de punten wat ingekort. .. De algehele flow is gebleven maar het is allemaal wat zachter...
1) lijntjes trekken
2) branden
3) staalborsteltje
Dit bericht bevat afbeeldingen als bijlage. Log in of registreer om die te bekijken
Trap schreef : Ziet er idd goed uit zo, nu heb je wat doodhout ook waar ik wel fan van ben!
dat dood hout zat er al, maar je zag het niet.... nu maar eens de dremel op losgelaten, is wel aardig gelukt... altijd opletten dat het geen kitsch wordt...
ja de dremel heeft hier mooi werk geleverd. Jin kan je altijd wegnemen als het kitsch wordt.
Welke dremel gebruik je? Ik heb een oude en de kooltjes sluiten niet meer goed aan, ga deze niet meer te vervangen. Ook de tools zijn bijna versleten. Denk dat ik dit jaar eens een nieuwe ga aanschaffen
nou ja, yannick vindt het dode hout niet natuurlijk ogen en dat is toch een mening om rekening mee te houden.
Ik gebruik een dremel 4000 met een flexibele slang. Ik gebruik wat termites en weasels van Graham potter en een paar bonsai nibblers. Die laatste gaan hard! ! En ik gebruik die roterende staalborsteltjes veel maar die slijten hard.Heb nog andere bitjes van dremel maar die vind ik matig. En verder natuurlijk de creme-brulee-brander