Bedoel je omlaag, Marcel? Dat zou ook gaaf zijn denk ik. Dan heb je twee kleinere bosjes, die samen toch een cohesief design vormen imho
Met ruimte voor de vogeltjes, weet je wel?
knoep schreef : ja ik zie niet goed op foto hoe ie loopt. voor mij lijkt het een tak die eerst naar voor komt en dan omhoog licht naar rechts groeit.
het nadeel van foto's.
klopt! Als ik de hele boom met de klok mee draai gaat die liggende stam helemaal naar links en steekt die omhoog naar rechts stekende tak helemaal niet meer voor de rest langs. Als je begrijpt wat ik bedoel
MaartenPan schreef : Bedoel je omlaag, Marcel? Dat zou ook gaaf zijn denk ik. Dan heb je twee kleinere bosjes, die samen toch een cohesief design vormen imho
Met ruimte voor de vogeltjes, weet je wel?
Klopt! Als ik de hele boom met de klok meedraai, de linkerkant omlaag en de rechterkant omhoog, dan lijkt het net één aaneengesloten bos met veel diepte
Als je naar de eerste foto in dit onderwerp kijkt, zie je dattie helemaal anders is
Leuk vlot, enkel is er inderdaad iets te doen aan de kruisende stammetjes.
door bepaalde stammen te verwijderen en enkele te spannen is dit op te lossen.
ybonsai schreef : Leuk vlot, enkel is er inderdaad iets te doen aan de kruisende stammetjes.
Met vriendelijke groeten,
Yannick
Dat kruisen is natuurlijk wel grappig: als je een voorkant kiest, kun je vervolgens (proberen te) voorkomen dat er stammen kruisen. Maar zo gauw je de boom uit een iets andere hoek bekijkt, begint het kruisen weer...
ybonsai schreef : Leuk vlot, enkel is er inderdaad iets te doen aan de kruisende stammetjes.
Met vriendelijke groeten,
Yannick
Dat kruisen is natuurlijk wel grappig: als je een voorkant kiest, kun je vervolgens (proberen te) voorkomen dat er stammen kruisen. Maar zo gauw je de boom uit een iets andere hoek bekijkt, begint het kruisen weer...
Daarom dat er een voorzijde word verkozen met de meeste positieve eigenschappen, en je door spannen en eventueel stammen te verwijderen hiernaar kan werken