Voor de enthousiasten kan je hier al je
2 deelnemende planten of je stukken dat je zal marcotteren plaatsen. Je kan een plantje kiezen en een marcot, 2 marcootten of gewoon 2 plantjes. Of je wenst deel te nemen met 1 plantje, geen probleem! Er is
geen maximaal budget, het moet wel gaan om
een onbewerkte plant. Om discussie te vermijden kun je even een nieuwe krant of tv-boekje met datum, naast je plantje(s) houden.
Schrijf ook de soort erbij die je kiest en eventueel waar de plant vandaan komt (bv ik heb deze x-aantal jaar geleden gezaaid, deze grote struik staat in de tuin en wou ik al de gehele tijd een stuk van marcotteren,...)
Op het einde zal je moeten een keuze maken, welke plant je laat beoordelen.
De beoordeling gebeurd als volgt: iedereen die deelgenomen heeft stuurt naar dennis (ter controle) en mij een bericht met jou eerste en tweede plaats. Je mag je eigen boom niet beoordelen, ook al is die de mooiste
Er worden 2 punten toegekend aan eerste plaatsen, 1 punt aan tweede plaatsen. Aan de hand hiervan zal de plaatsenlijst opgemaakt worden.
Updates: In de lente en herfst een update plaatsen (hiervoor zal telkens een afzonderlijk topic worden gemaakt) als je de zoekfunctie gebruikt zul je deze snel kunnen terug vinden omdat ik
elk topic zal merken met mw...(en hier het "fase-nummer"). Staat voor mame-wedstrijd trouwens, niet voor modern warfare voor de gamers onder ons.
Hou rekening dat er op het einde een lat naast de boom zal moeten gehouden worden en dat deze maximaal
10cm hoog zal mogen zijn. Uiteraard vanaf de rand van de pot. Bij cascade vanaf bovenkant boom tot onderkant van de boom. Ook 4 foto's, van elke zijde 1. Probeer een egale achtergrond te gebruiken, dit zal wss niet moeilijk zijn want voor dit formaat volstaat een zakdoek
Inschrijven kan t.e.m. 31/12/2017
Indienen van de eindresultaten 15/08/2021 t.e.m 15/09/2021
Veel succes met het vinden van materiaal! Let the games begin!
Maar vergeet niet: deelnemen is belangrijker dan winnen.