Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Kokedama schreef : Jammer dat ik al zoveel heb staan waar ik nog vanaf moet geraken. Anders...
Kokedama schreef : BonsaiT schreef : Toch ben ik ook wel benieuwd naar de vraag/richtprijs.... Zo'n materiaal ligt tussen de 150 en 200 Euro. Niet duur voor de kwaliteit. Jammer dat ik al zoveel heb staan waar ik nog vanaf moet geraken. Anders...
Kokedama schreef :
BonsaiT schreef : Toch ben ik ook wel benieuwd naar de vraag/richtprijs....
BonsaiT schreef : Kokedama schreef : BonsaiT schreef : Toch ben ik ook wel benieuwd naar de vraag/richtprijs.... Zo'n materiaal ligt tussen de 150 en 200 Euro. Niet duur voor de kwaliteit. Jammer dat ik al zoveel heb staan waar ik nog vanaf moet geraken. Anders... 150-200euro?? Da's way overpriced... Zou niet meer dan de helft moeten kosten.....
BonsaiT schreef :
Matje schreef : BonsaiT schreef : 150-200euro?? Da's way overpriced... Zou niet meer dan de helft moeten kosten.....De genoemde prijs is een schatting van kokedama, de bomen zijn van rravenho, er is geen prijs genoemd wat ze werkelijk kosten moeten.
Matje schreef :
BonsaiT schreef : 150-200euro?? Da's way overpriced... Zou niet meer dan de helft moeten kosten.....
leatherback schreef : Kokedama schreef : Jammer dat ik al zoveel heb staan waar ik nog vanaf moet geraken. Anders... Misschien moeten we een keer een nederlandse 'kofferbak ruil/'ganiseren..?
leatherback schreef :