idd erg leuk! Ga het zeker zelf ook proberen. Wel een vraag word dit met allerlei soorten planten gedaan of bepaalde soorten? Misschien een ietwat simpele vraag maar dit is eigenlijk de eerste keer dat ik zoiets zie en hoe het gedaan word.
Hey Kokedama bedankt dat je uit hebt gelegd hoe je een 'kokedama' maakt!
Ik heb vandaag zelf een kokedama gemaakt en na het zien ervan wilde mijn vriendin er ook een paar maken YESS!!! gaat morgen gebeuren. Even een foto geen idee of deze soorten geschikt zijn of dat het allemaal anders moet qua plantkeuze, en hij staat op een gewoon schoteltje, maar ik vond het mooi.
En mijn vriendin....die heeft een nieuwe hobby zag haar stiekem mijn bonsaibladen doorkijken en op google ikebana zoeken haha.
Bijlage foto2.JPG niet gevonden
Dit bericht bevat een afbeelding als bijlage. Log in of registreer om die te bekijken
Dank je wel! ja moet nog even uitvogelen welke plantjes het beste ervoor zijn en idd combo's. Maar gaaf om te doen. Als je nog tips hebt hoor ik ze graag!
Ik Zit het net allemaal ff door te lezen
erg gaaf om te zien en te lezen
ziet er erg leuk uit
me vrouw is er helemaal weg van dus ik denk
dat die ook gaat beginnen
wordt leuk in onze huiskamer
vond het een erg leuk verslag,
Gr...Rémon
Voor een klant had ik er een paar gemaakt met varens. Maar daar heb ik geen foto's van kunnen nemen.
De dag nadien heb ik er een paar gemaakt met allemaal binnenplantjes.
Combinatie van Calathea, Hang Ficus en een binnenvaren.
De staandertjes heb ik toevallig van een tante gekregen en ze passen er perfect bij.
Groeten.
Dit bericht bevat afbeeldingen als bijlage. Log in of registreer om die te bekijken
Heb net een hele zwik zomerbloeiers,gras en een varentje gekocht, alleen was het mos op.
Zat ook naar rotsplanten/vetplanten? te kijken,maar dat zal wel niet gaan lukken in vochtige klei.