hercules schreef : Tja M,
Je maakt de foto,s met je mobiel[smart??] daarna plug je in op je pc.Gewoon usb , windows herkent meteen en zet de foto,s in verzameling of albums.Wanneer je een topic opent en op bijlage klikt, opent windows automatisch foto opslag, daarna foto kiezen en dan openen
Nou dat heb ik dus precies zo gedaan wat jij hier schreef maar nog niets.
Misschien mag of kan je als nieuw komers nog geen foto's plaatsen.
Ik had eerder vandaag op het forum gelezen dat een iemand een boomje had gekocht en dat hij uitleg vroeg omdat hij ook nieuw op de forum was ook geen foto kon plaatsen
Je kunt meteen foto's uploaden als je lid van het forum wordt.
Hey Mooizo, stuur je foto ff naar mailadres Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. dan upload ik hem voor je.
marcellucas schreef : Je kunt meteen foto's uploaden als je lid van het forum wordt.
Hey Mooizo, stuur je foto ff naar mailadres Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. dan upload ik hem voor je.
marcellucas schreef : Je kunt meteen foto's uploaden als je lid van het forum wordt.
hallo marcellucas
Heb je mijn foto's gekregen, ik heb ze naar je Hotmail gestuurt gisteren avond.
hallo marcellucas
Heb je mijn foto's gekregen, ik heb ze naar je Hotmail gestuurt gisteren avond.