Even een vraag die misschien erg dom lijkt; Afharden is toch dat je een plant elke dag geleidelijk steeds langer buiten zet? Ik heb vandaag namelijk mijn bosaardbei een half uur buiten gelaten en daarna naar binnen gehaald. En als het morgen ook best lekker weer is een uur en dan zo verder. Kan ik zo door blijven gaan of moet ik hem gewoon binnenhouden tot het gewoon net zo warm buiten als binnen is?
Nice! Die gaat dan ook wel uitlopers maken, verwacht ik. Heb je er volgend jaar alsnog meer (En anders kan je wel een keer van mijn achtertuin een zak krijgen..)
Deze bosaardbeien van de ah maken geen uitlopers maar maken alleen nieuwe planten aan de zijkanten, wat ie al volop aan het doen is. Anders zou je binnen no-time je hele tuin overwoekerd zien worden . Het aanbod is erg aardig, maar laat het toch aan de kant. Anders is dalijk heel de tuin overwoekerd .
Yeeeeeeeeeeeeeeeeey
Leuke dingen hebben ze erbij. Jammer geen aardbei , maar ik heb al twee aardbeiplantjes van vorig jaar en heb er zelfs al twee gegeten .