Onderwerp:

kaizenbonsai.com 9 jaren 8 maanden geleden #37409

• rravenho
  • rravenho's Profielfoto
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Ontvangen bedankjes 218

leatherback schreef : Gewoon, Lidl, Aldi, Gamma, Praxis, Hellweg ..., flessen vloeibare plantenmest van bv een liter voor 2,99.

Ik zie plantenmest een beetje als ons eigen eten: Je moet heel erg je best doen om alle voedingsstoffen binnen te krijgen die je nodig hebt als je elke maaltijd hetzelfde eet. En dan heb je allerlei supplementen ed nodig. Maar als je elke dag iets anders eet, komt het vanzelf goed.

Het is als het eten van aardappelproducten, je kan ze gekookt, gebakken, gefrituurd of als kroket eten. Het blijven aardappels.
Zo zie ik de mest van Lidl, Aldi, Gamma, Praxis, Hellweg en vele anderen.
Een andere kleur fles, fleurig etiket met beloften, zelfde leverancier met de zelfde goedkoopste ingredienten.

Of het duur moet bij planten in potgrond? Nee maar wissel dan af met bv. DCM mix 2, koeienmest, bloed en beendermeel, culterra.
Kost geen bal meer in een 25 kg zak en je krijgt wel wat je wilt: Veel groei met korte internodieen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: zebedeus

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

kaizenbonsai.com 9 jaren 8 maanden geleden #38074

• Tiger313
  • Tiger313's Profielfoto
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Ontvangen bedankjes 59
Heb net mijn ginkgo verpot in een klein ovaal potje die ik een paar jaar geleden bij kaizenbonsai uit de "bargain basement" vandaan heb. Sommige dingen zijn aardig aan de prijs, maar de service is prima. Een andere pot zat een barstje in, daar stuurde ik een mailtje over en er werd niet gemord, er werd direct een nieuwe verzonden.

kaizenbonsai.com 9 jaren 8 maanden geleden #38155

• BomexX
  • BomexX's Profielfoto
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Ontvangen bedankjes 11
Hoelang heeft het geduurd vanaf bestelling tot de dag dat je je pakket aangekregen had?

Ik heb namelijk op 16 maart een aantal dingen besteld op die site maar nog altijd niet toegekregen gehad.

Of is het normaal dat het zolang duurt?

kaizenbonsai.com 9 jaren 8 maanden geleden #38163

• leatherback
  • leatherback's Profielfoto
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Ontvangen bedankjes 2541
16 maart tot nu.. Dat zijn 8 dagen. Het spul moet vanuit de UK komen, dus een weekje vind ik niet gek. Als het er vrijdag niet is kan je even mailen.

Bij mij heeft het laatst langer geduurd omdat ik een shipping address had opgegeven, wat anders was dan het adres wat paypal meegaf. Hadden ze me gemaild, maar dat had ik niet gezien :D

kaizenbonsai.com 9 jaren 7 maanden geleden #38183

• BomexX
  • BomexX's Profielfoto
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Ontvangen bedankjes 11
Khad het misschien wel kunnen weten, ik moet soms behangpapier bestellen dat ook komt van UK en dat duurt ook altijd een week.

het zal zijn omdat het beter weer wordt dat ik ongeduldig ben :whistle:

• Pagina:
  • 1
  • 2
Inloggen Registreren