Auk hebbie dat gegoogled?
Kon ik niet beter google gebruiken, voordat ik iets zei/beweer?. geeft niet hoor!
www.avvn.nl/natuurlijk-tuinieren/vraag-en-antwoord/?cat=1
is maar 1 van de 1000 antwoorden.
what goes around comes around!
Koemestkorrels zijn gedroogd, dus het water uit de vlaai. dus geconsentreerd.
Wat mij geleerd is en ik ook al een aantal keer nalees is dat: je voor een boom in een pot, meststof wilt gebruiken die langzaam voeding afgeeft dit zodat er geen voedingstekort optreed.
Daarbij komt het ook aan op wat je met je boom wilt doen en in welke staat die is: verdikking stam, snelle groei noem de hele ratta plan maar op.
Ik had van de week zoiets van: ik zeg mijn account op hier.
maar dan kom ik toch nog ooit hierop terug. ( p.s. ik ben dronken!)
Mos verhaal met daarin onkruid en eventueel sporen van mos wat een koe uitkakt gebaggerd door de kippenschijt (want kippen schijten boerenkool en boeren schijten oliebol), met een paarden drol gefermenteerde peterseliewortel, gevolgt door het aantal liters omgekeerde osmose water - het kalk en de eventuele ratio van een temperatuur die zo droog is dat elke mosmicro organisme het aflegt tegen het koolmeesje die mijn keto gebruik om een nest te bouwen, er enigzins nog snoeitechnieken op nahoud en de toppen van mijn mugo verafschuwen met die mieren on the side waar ik een hekel aan heb die de grootste verslaving der mensheid omzet in zuur komt er ook nog eens het lelijke geval bij kijken dat ik mij planten vergeten ben om water te geven!