Yes! Eindelijk is mijn tafel af. Ik vind hem best goed gelukt.
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden Zijn er nog mensen die aan tafel hebben gemaakt?
De foto's:
Dit bericht bevat afbeeldingen als bijlage. Log in of registreer om die te bekijken
De volgende gebruiker (s) zei dank u: YouriVanPinxteren
mooi hoor!! ik had/heb zoiets in gedachten voor in de tuin.. gelijk vast aan de schutting,hierdoor zal de tafel/stelling en de schutting ook steviger staan..
Ziet er erg steady uit, netjes hoor! Ik ga zelf ook iets fabriceren, dan met iets neutralere kleur dan die van jou; iets te flashy voor voor mij . Maar misschien dat ik het model wat van je afkijk...
Ik ga mee met het antwoord van Eelco. Heel erg netjes en strak ontwerp. De kleur is ook erg mooi, alleen denk ik dat een donkere kleur je bonsai iets beter naar voren laat komen. De lichte kleur steekt sterk af tegen die schaduw die de tafel zelf creëert tussen de balken.
dankje:) ja voor de kleur moest ik iets nemen wat bij de buitenkeuken paste van mijn ouders:) Over 3-4 jaartjes als ik alleen woon ga ik die kleur verranderen
Plankjes voor kleinere bonsai kan ik nog maken, maar valt eigenlijk wel goed mee nu Ik heb het artikel ook gelezen