Je wilt echt dat ik in de storm buiten een foto ga maken?
Een week of 3 geleden heb ik de plant grof gesnoeid met een snoeischaar. Ik geloof niet dat het er heel mooi uitziet. Zal eens kijken de komende dagen, als het droog wordt..
Belofte maakt schuld, en ik was vandaag bij de aankweek bezig en kwam deze tegen. Eigenlijk niet eens heel gek Nog eenjaar of 2 in de grond en de zaagwond is dicht..
Dit bericht bevat een afbeelding als bijlage. Log in of registreer om die te bekijken
Hier wil ik alleen mee bereiken: Kijken wat er mee te bereiken is. Ik heb de ruimte en een boommeer of minder..
Ik ben in de zomer van 2011 begonnen met me te verdiepen in bonsai. En de aankoop van deze jeneverbes in feb 2012 beschouw ik als de eerste serieuse stap richting bonsai.
Die ziet er inmiddels zo uit:
Dit bericht bevat afbeeldingen als bijlage. Log in of registreer om die te bekijken
Ik neem aan dat je op de jeneverbes doelt. Ik heb hem de laatste keer mee gehad naar mijn les en kreeg het verzoek deze boom aan te melden voor de regio tentoonstelling, zodra hij in een nette schaal staat. Dus dat komt wel goed.