Haha, ik heb wel eens een verhaal gehoord over iemand die de top uit zijn bonsai had geknipt. Dat was een foutje.... Uiteindelijk heeft hij die er met ducktape weer aan vast geplakt. De boom heeft dat nog overleefd ook!
davids schreef : Haha, ik heb wel eens een verhaal gehoord over iemand die de top uit zijn bonsai had geknipt. Dat was een foutje.... Uiteindelijk heeft hij die er met ducktape weer aan vast geplakt. De boom heeft dat nog overleefd ook!
en waarom denk je dat ze dat
enten noemen
? [volg link]
davids schreef : Ik ben ook van plan om een demontabel kasje te maken tegen het huis aan. Van 40mm pvcbuizen en verloopstukken. Dit dan overdekken met stevig zeil. Kijken of dat wat wordt. Heb nog geen idee eigenlijk.
Dat kan heel goed, ik doe dat al jaren. Je kunt bij de meeste doe het zelf zaken bouwplastic kopen. Dat wordt in de winter in de bouw gebruikt om de boel wind en water dicht te maken. Dat is uitstekend geschikt voor het afdekken van bonsai. Het is sterk en goed doorzichtig en vrij dik.
ik stelde me iets helemaal anders voor bij de foto. Nu snap ik eigenlijk niet zo goed wat je wou bereiken met de bedrading, en waarom in deze fase (en bij dit boompje) überhaupt ook aan bedrading denken. MIsschien dat een totaalfoto me dan verder nog iets duidelijk kan maken?