Bwa vind het een beetje een arrogante instelling ..
Ik denk dat elke beginner hier veel respect heeft voor jullie werk en er alleen maar naar opkijkt. In de andere richting is er soms veel minder respect vind ik persoonlijk.. niet iedereen hier want ik ben ookal uitgenodigd bij iemand die heel ervaren is in bonsai die me opweg heeft geholpen met een commercieel "bonsai" boompje (wat geen bonsai is .. of wel .. ik weet het niet meer) .
Ik heb in die 3 jaar volgens mij nog geen enkel bericht zien voorbij komen dat bonsai simpel is .. in tegendeel er word bijna in elk bericht naar jullie ervaring en kennis gevraagd.. met meestal in de titel "help" of een "?"
Hebben jullie gelijk over de het boompje in dit topic ? Uiteraard, daar is geen twijfel over mogelijk .. maar ik vind het vervelend als ik dan zo een opmerking zie voorbij komen
Als je dan een bericht plaatst over jou top boom en er komt bijna geen reactie op .. tja ..
Anyways we kunnen allemaal van elkaar wat leren
En hopelijk komen er nog vele berichten op dit forum van goede en minder goede bomen en als je het maar niets vind ? Niemand heeft gezegd dat je verplicht bent te reageren.
Opbouwende kritiek is fijner dan afbraak ..
Voor iedereen een heel fijn weekend gewenst, met veel bonsai plezier (water geven vooral)