weet iemand welke plant dit juist is? Ikzelf noem het de 'onkruidplant', omdat deze overal in mijn streek zomaar groeit.
Zeer gemakkelijke plant, resistent tegen mishandelen en in de zomer groeien er bolletjes aan (Rood/zwart). Zelf had ik al gedacht aan een vogelkers ofzo ? Eens je de schors eraf haalt ruik je echt een doordringende geur.
Someone?
Dit bericht bevat een afbeelding als bijlage. Log in of registreer om die te bekijken
Omg ja ik denk echt dat deze hem is ! Heb overlaatst uit het bos een hele grote stronk gehaald. Zijn echt heel makkelijke plantjes !
Heb een tijd geleden ook zitten googlen, en ook op de amerikaanse vogelkers uitgekomen maar voor 1 of andere dwaze reden zat ik toch nog met twijfel.
Is het ook gemakkelijk om de bladeren te doen krimpen?
jullie hebben gelijk,ik werd nl in het begin fiks aangesproken ,en dat was van grond van een maat van me.Ik wist niet dat deze vogelkers een ongewenste gasst is.nogmaals exuses en sukses met je boompje
Haha, das geen enkel probleem ze Ik zou het aanraden om er zo ook eentje te 'plukken'. Kun je echt mishandelen en blijft leven !
Tegenover mijn huis woont een boswachter, ik zou aan hem de regels eens moeten vragen wat ik mag en niet mag. woon ook aan een bos van de gemeente zelf waar ook wel interessante dennen staan.