Even een kleine update. Ik heb de bonsai verhuist naar het raam, waar hij het beter lijkt te doen. De bladuitval is een stuk minder en de takken hangen ook niet meer slap. Echter ik heb wel nog enkele lange uitschieters zoals op foto 4 waar ik een hele lange uitschieters heb zonder blad, komt hier nog blad aan naar verloop van tijd of kan ik die beter afknippen en zo ja, moet ik die dan terug knippen tot op de tak?
Daarnaast heb ik ook een vraag m.b.t. het voeden van de plant. Ik gebruik zo'n Pokon flesje met bonsai voeding van de Intratuin. Op dat flesje staat dat ik het elke week moet gebruiken. Op een internet guide die betrekking heeft op mijn bonsai staat dat ik het een keer per 2 weken moet doen tijdens het groei seizoen. Vervolgens bekijk ik een youtube video over mijn boom waarin de man die hem verzorgd zegt dat je het 1 keer in de maand moet doen. Deze man die 1 keer in de maand zegt gebruikt wel van die mestblokjes in plaats van vloeibare mest. Iemand enige suggesties?
Dan nog een laatste vraag ik zie dat er ook e-book verkocht wordt op deze site weet iemand of daar toevallig meer informatie instaat over de zanthoxylum beecheyanum?