Als je nu gaat enten, hoop ik dat je wat takken in de koelkast hebt gelegd. Voor de minste problemen gebruik je entmateriaal wat nog in rust is, terwijl de onderstam al uitloopt.
De acer die hier aan de overkant staat loopt heel langzaam uit. Waarschijnlijk omdat die voor een groot deel in de schaduw staat. Maar dan ga ik die acer in de tuin maandag enten. Dus foto's volgen nog uiteraard
Operatie geslaagd. Hopelijk slaat die ent aan, zou wel zo fijn zijn. De onderstam ging wel bloeden na de ingreep. Ik weet niet of dit kwaad kan. ??? Ik hoor het wel straks, zometeen, of morgen gr bonsai1.2 PS: Ik heb bij de beginnende bladeren de blaadjes eraf geknipt en het steeltje laten staan. Wou ik nog even erbij vermelden
Dit bericht bevat een afbeelding als bijlage. Log in of registreer om die te bekijken
He hoi de onderstam is volgens mij nu wel gestopt met bloeden. Nu heb ik nog een vraag over de tak die ik erop gezet hebt. Er zat een slapende knop op en die is nu aan het uitlopen. Moet ik dat blaadje eraf halen en het steeltje laten staan of gewoon laten uitlopen ???