Danny Use en zijn Gingko Bonsai Center staan bij mij in ieder geval met 5-0 achter...
Vanochtend om 8.40 uur uit het Limburgse vertrokken om om 10.50 uur aan te komen in Laarne. Wat last van files vandaar ca half uur vertraging opgelopen. Daar gekomen zijn de poorten dicht. Ik had van tevoren nog op hun site gekeken, op hun blog en onder het kopje openingstijden: was woensdag, zou gewoon open moeten zijn, nergens last minute wijziging te zien...dus ik op weg! Achteraf, ik had kunnen bellen van tevoren, maar ja, volgens mij run je een zaak, richt je je daarbij op klanten en dien je als ondernemer fatsoenlijk te communiceren..
Maar goed, poorten dicht, ik druk op de bel, mevrouw staat me te woord door intercom, "awel de bazen zijn tot volgende week in Spanje" waarop ik: "sorry?1? Ik rij dik 2 uur hier naartoe - dus ook weer 2 uur terug - om te horen dat de bazen in Spanje zitten en zij de poort dus niet open mag doen?! Niets te lezen op hun site dat ze gesloten zijn..
Had bovenstaande overigens ook meegemaakt bij Bauwens Bonsai. Ik op Maria Hemelvaart daar voor de poort (mijn fout!), maar ondanks dat dhr Bauwens in Japan zat, deed mevrouw open en had ik tig 1000m2 voor mezelf..
Ik zal e.e.a. gaan doorgeven via hun contactmogelijkheden via de site van Gingko. Ben benieuwd of er reactie komt. Kijken of ze de achterstand kunnen goedmaken, maar voor nu..nooit meer! Helaas..