Nu zijn er de afgelopen jaren diverse wedstrijden geweest, ene loopt nog.
Zelf vind ik deze wedstrijden heel leuk om te volgen en leuk om aan mee te doen, ook zie ik het als een interesante, uitdagende manier om voor niet al te veel geld je collectie wat uit te breiden.
In de nog lopende taxus wedstrijd ontstond gisteren het idee om een nieuwe wedstrijd te starten.
Ik zou dit leuk vinden en in dit topic wil ik graag weten of er meer mensen zijn die dit leuk vinden en dan ook mee willen doen.
Qua opzet wil ik graag iets anders voorstellen. Vooral omdat ik het in de andere wedstrijden erg onoverzichtelijk vind om de bomen terug te kijken. Ook zou ik willen voorstellen om de deelname anoniem te doen en achteraf te stemmen voor de winnaar.
Hieronder mijn idee voor de opzet:
- Bomen aanschaffen voor 1 november
- Eisen boom :
- loofboom
- max €40,-
- Niet voor bonsai gekweekt
- Tuincentrum
- Kassabon bewaren
Deelname
Aanmelden in dit topic met enkel bericht dat je deel wil nemen.
Stuur dan 1 foto van de boom met foto van kassabon naar mijn email. Je krijgt dan een deelname nummer.
Op 1 november zal ik een nieuw topic openen met alle deelnemers foto’s op een rij met deelname nummer. Zonder namen dus.
Dan ergens in het voorjaar, bv eind mei. Kan iedereen 1 foto sturen voor een update, dan zal ik in het zelfde topic een nieuw bericht plaatsen met alle update foto’s.
Tot slot rond eind oktober de eindfoto’s sturen die ik dan in een derde bericht in het zelfde topic kan plaatsen.
Tussendoor is het dan dus echt niet de bedoeling in dat topic te reageren, alle bomen staan dan anoniem overzichtelijk bij elkaar. En er kan dan gestemd worden voor een winnaar.
Om zeker te zijn dat een en ander eerlijk verloopt, wil ik dan vragen voor 3 vrijwilligers als jury die kunnen toezien.
Graag in dit topic jullie mening en ideeen.