@ dirk en lb
ik wil deze kweker in het vizier houden aangezien dat die zij dat die zoon matriaal normaal weggooit is het zeer intressant om er vaker langs te gaan....was er ook op de bonnefooi een aantal afgereden en had geluk dat ik ineens bij deze uitkwam...
ik zij al dat als zoiets nog eens weggooit mocht die me belle..maar dat aanbod sloeg die af omdat dit teveel gedoe voor hem was en zij dat ik maar op zijn tijd eens langs moest komen
Verder had ik niet veel keus met dit boompje en moest hier ook direct met aan de slag...aangezien die daar in een vrij vettige grond stond... en om de boom direct in een trainings pot te plaatsten met deze kluit was ook niet echt verstandig vandaar mijn actie...het was miss beter geweest als ik hier een maandje later met begonnen was....maar aangezien ik weinig aan de wortels heb gedaan denk ik wel dat die erboven op komt
alleen heb wel redelijk wat grond verwijderd rond om de kluit maar hier ben ik denk ik niet zo bang voor aangezien akadama veel beter is voor zijn wortel gestel dan deze vettige grond
en indd ik had een draadje voor mezelf aan moeten maken in dit topic....aangezien ik nog een boompje heb zal ik deze laten voor wat die is aangezien die nu een heel jaar of 2 rust nodig heeft voordat ik er verder aan kan werken!!! zal me reactie ook even verwijderen als dit nog lukt!!
iig dank voor jullie reacties