Onderwerp:

Carpinus betulus 3 maanden 2 weken geleden #97145

  • Rokku
  • Rokku's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Berichten: 71
  • Ontvangen bedankjes 19
Goede dag allen ik heb in eind februari een carpinus uit gegraven op mijn werk die moest er uit wegens mijn werkzaamheden . Het was een zaailing en inmiddels al uitgegroeid tot een meter of 2 . Nu had ik hem ingekort tot een centimeter of 20 en de pen wortel verwijderd vervolgens in een emmer gezet met voldoende gaten onderin en gewon potgrond gebruikt. Nu heeft hij al aardig wat nieuwe scheuten maar zou graag jullie mening willen weten van wat nu verder . Zouden jullie andere grondmengsel gebruiken en wat zouden jullie doen bij de verdere vorming . Groeten gerben

Dit bericht bevat een afbeelding als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Carpinus betulus 3 maanden 2 weken geleden #97146

  • RvV
  • RvV's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 595
  • Ontvangen bedankjes 185
De boom is al uitgelopen dus voor nu niet meer verpotten en lekker laten groeien.
Wel moet je het ontwerp gaan bepalen en afhankelijk daarvan kan je mogelijk de basis takken een beetje vormgeven.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Rokku

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Carpinus betulus 3 maanden 2 weken geleden #97151

  • Rokku
  • Rokku's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Berichten: 71
  • Ontvangen bedankjes 19
De bovenste scheut wil ik gebruiken als de nieuwe leider en volgend jaar bedraden om er wat meer vorm in te brengen . Zou ik de scheuten die ik niet nodig heb alvast verwijderen zodat er meer voeding gaat naar de scheuten die ik wel wil behouden ?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Pagina:
  • 1
Inloggen Registreren
Cron Job Starts