Allen,
Vandaag voor weinig een Azalea gescoord bij de lokale tuincentrum. Na aanschaf had ik het idee om voor nu hem op te schonen en volgend jaar te verpotten. Helaas van het opschonen ging het naar het zoeken van de nabari en van het zoeken ging het naar snoeien en van snoeien ging over in een andere pot. Want ja je loopt de schuur in en dan zie in net die mooe pot staan waar hij prima in past.
En zo is het gebeurd dat er toch meer gedaan is dan in eerste instantie de bedoeling was. Ik weet het, het is niet ideaal zo vlak voor de herfst
Nu zit ben ik aan het kijken welke kant ik op wil en eventueel kan gaan. En dan met name de rechterkant is een dingetje. Ik weet ff niet helemaal wat ik daar me wil en kan.
Ik heb denk ik 3 opties;
1 Het rechter gedeelte laten en kijken hoe het zich ontwikkeld
2 Het rechter gedeelte compleet weg halen en dan de linker kant in balans brengen met rechts
3 De recht op staande takken weg halen en dan dat rechter gedeelte ontwikkelen tot een plateau
Ik neig zelf naar optie 3, maar is dat ook haalbaar in dit geval? Jullie mening en ideeën zijn zeer welkom